Yleistä Tokyokanshop.fi -verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Tokyokan (y-tunnus 0918697-2). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.tokyokanshop.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Vähimmäistilaus

Vähimmäistilaussumma on 30 €.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

 Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (www.paytrail.com) (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Toimitusaika

Postitamme maksettuja tilauksia jokaisena arkipäivänä. Tilauksen käsitelyyn kuluu normaalisti 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Pakkaus- ja lähetyskuluina veloitetaan 7,90 euroa lähetykseltä. 200 euron ja sitä isommat kertatilaukset toimitetaan veloituksetta. Näet toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.
Toimitamme tilaukset pakettina tai maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http:// www.posti.fi/

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautuksesta tulee ilmoittaa 14:sta päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja tämän jälkeen asiakkaan tulee viipymättä, kuitenkin 14 päivän sisällä tehdä palautus.  Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kuluttajansuojalain 6 luvun mukaisesti etämyynnissä sovellettavaa peruutusoikeutta ei ole elintarvikkeilla. Ennen palautusta ota yhteyttä Tokyokan:iin joko sähköpostilla osoitteeseen myynti(at)tokyokanshop.fi tai puhelimella (09) 622 5553.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Ohjeiden mukaan tehdystä palautuksesta veloitamme 7,90€ posti- sekä käsittelykuluja. Summa vähennetään palautettavasta summasta.

Paketin noutamatta jättämistä postitoimipaikasta ei katsota asiakaspalautukseksi. Veloitamme posti- sekä käsittelykuluja tällaisissa tapauksissa 15€.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta. Kun palautus on hyväksytty, lähetämme sinulle sähköpostiviestillä linkin, josta pääset lisäämään pankkitilin, jolle palautamme rahat, mikäli maksu on tehty pankkipainikkeella. Mikäli maksu on tehty korttimaksulla palautamme maksun suoraan kortille.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tokyokan käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

^